FOR DETAILS IN ENGLISH VISIThttp://www.mypolomillionclub.com/kunsshoppe/
WEAR POLO tee and add $$$$ in your pocket!!!

Monday, April 12, 2010


Ini yang org tak suker.. belum pape dah crita jutawan.. he.. tp nk wat camner.. mula2 nk jadi jutawan.. kena masuk dulu.. (ayat standart).. Modal Rm1280..(blh tahan jugak lah).. tp nk jadi jutawan.. bolehlah kot.. Tapi lau tak de modal gak tak payah la nak try.." ye la.. dah 10 tahun kerja x boleh simpan RM1280?? dah mmg nasib nak wat camner kan.. ko pun bkn nk berubah kan.. ko keje je la.. pasal 10 tahun akan datang pun ko tetap mcm tu gak.. tak leh simpan Rm1280.." ni ayat pedih yang gua pernah dgr dari seseorang sampai gua dengan pantas dapatkan modal gua.. mmg betul pun dia ckp.. lau dah macam tu situasinya buatlah sesuatu..
sorry.. teremosi pulak.. he.. bayar modal RM1280 dapat aper? sorry.. kt sini x dpt ubat.. dpt semua yg lam petak atas tu je.. bersama puji pujian dari saya.. he..
RM640 adalah nilai Purchase credit utk u beli baju Polo. kalau nak customize tgk la brapa helai blh bawak balik bergantung pada nilai design.. tp lau x nak yang customize angkat jer apa yang ada kat butik, u akan dapt lebih kurang 10 helai baju My Polo.
RM640 lagi pegi mana? ha.. ni yang den paling suko... RM640 terus masuk poket org yang perkenalkan bisnes ni pada anda.. tanda terima kasih... mak aii!! Masuk RM1280.. bawak sorang masuk terus dapat 50%.. giler tul!! ini yang membezakan biz ni dgn MLM.. Biz ni bayar komisen.. MLM bayar bonus.. lau bawak 10 org?? tak RM6400?? huhu..
tapi bila dapat komisen ni?? on the spot brader.. trus masuk bank akaun...
macam brader kat bawah ni..

Tapi kesian brader ni.. dia baru bawak sorang je kawan dia pakai baju polo.. member dia lain minat pakai baju pagoda kot.. huhu..

So.. syarat pertama jenis orang yang pakai baju bila kluar rumah dah lepas
dan syarat kedua ada modal RM1280 dan dah tak sabar2 nak dapat RM640 dari setiap org klik bawah ni...


kalau ko jenis yang nak kena kaji dulu ko kaji la sampai puas kat bawah ni....
semua ada.. hahaha

Langkah yang kedua bila dah tau dapat RM640 bila ajak sorang member pakai baju polo.....
faham2 la.. ajak la seramai mungkin member join My Polo.. kate bukan mlm.. tapi nak kena cari orang?? mende ni brader?? (dalam hati) kalau ini lah soalanyer.. jawapannyer.. BIZ LAIN TAK CARI ORANG KER?? Kedai makan? Kedai telefon? Klinik Haiwan? Nirwana Memorial Park pun kena cari ORANG mati.. he.. tapi nak pakai baju polo x payah la sampai mencari.. AJAK je member2 yang kalau kuar rumah pakai baju.. (jenis yang tak pakai baju JANGAN try bang)..
Jadi ceritanyer bermula.. dapat orang pertama RM640 akan jadi milik anda secara total.. Orang yang kedua masuk RM640 pulak jadi milik upline anda. Masuk orang ketiga anda dapat lagi RM640. Dan bila masuk orang keempat RM640 akan jadi milik upline anda lagi.. (Untung jugak jadi upline ni).. apesal pelik sangat undang2 ni?? ni lah nama dia
PASS UP 2 & 4 SYSTEM!
Orang kedua dan keempat akan di pass up kepada upline anda.. :(
gua pun sedih beb.. tapi nak wat camner.. dah system dia macam tu.. tapi ok la.. bawak 3 orang dah balik modal.. baju polo yang 10 tadi tu.. kire free la... :)
Dan setiap orang yang masuk seterusnya anda akan mendapat RM640 dan x de bahagian upline anda dah.. Kalau 10 orang??
tak ker RM6400..

Syarat ke-3 pulak ada seberapa ramai kawan yang pakai baju polo...
kalau kawan semua pakai singlet memang tak dapek nak nulong eh...


Berdasarkan carta di atas.. he.. inilah dia rupe structure nyer.. ramai orang tanya saya system ni susah la nak jalan.. pasal makan skali jer.. betul... mmg makan skali jer RM640 dari setiap org.. tetapi ramai orang akan jadi direct kiter.. Sebab setiap orang ke 2 dan ke 4 akan terus mendermakan setiap orang ke 2 dan ke 4 nyer.. Begitulah seterusnyeeer... (muncung mulot)..
jadi bila tgk kat atas, A adalah downline no 1 U, B2 dan B4 dari A akan jadi milik U(pass up 2&4). setiap orang ke 2 dan ke 4 dari B2 dan B4 akan jadi milik anda juga.. begitulah seterusnya.. Oleh hal yang demikian (ayat skema).. setiap orang ke 2 dan ke 4 akan hilang terus hubungan dengan orang yang memperkenalkannya (direct sponsor)..
Jadi tak payah la nak susah hati sebab setiap 2 dan 4 akan terus naik kepada anda sampai bila2 selagi ada orang pakai baju My Polo..
Bayang kan kalau network anda mempunyai 100 orang...
tak ker RM640 x 100...
RM64000
pasal dalam biz ni cuma satu nila bayaran sahaja..senang.. RM640!!

Yang atas ni pulak contoh Direct referral.. 2 & 4 sahaja akan jadi milik upline anda.. yang berikutnya anda makan sorang.. banyak woooo.....

Dan yang terakhir ada orang cakap saya gila sebab saya cakap pakai baju polo boleh dapat 5 juta dalam masa 1 tahun..

gambar kat atas tu pulak lagi hilang akal.. pasal dia dapat 4 orang dalam 1 minggu dan semua network dia buat seminggu.. minggu ke 12 DAPAT 5 JUTA.. Tak hilang akal??!! tapi dia mungkin superman..
katekanlah kite ni insan yang lemah.. dapat 4 orang dalam masa 1 bulan.. network kita pun sama.. setiap 2 & 4 terus beranak pinak..
12 BULAN 5 JUTA bang...
lau tak jadi 100% macamana??
10% je yang jadi?? ade lah jugak RM 500 000..
lau tak jadi jugak?? biasa lah.. rakyat malaysia.. banyak kalau.. he..
KALAU 1%?? RM50 ribu je...

JE??? Bila kali terakhir anda dapat extra RM50 ribu dalam masa 12 bulan??

Renung2kan.. dan selamat beramal..
daftar percuma :

No comments:

Post a Comment